باشگاه پرنده نگری ایرانیان
اعضا
خانه عضویت پرندگان ایران وبلاگ تماس با ما
باشگاه پرنده نگری ایرانیان
سبد خرید جستجو اعضا زبان

محمد امین کجوری

محمد امین کجوریمحمد امین کجوری
متولد 1361 - شیراز
کارشناس ارشد در رشته عکاسی از دانشگاه متروپولیتن لندن، وی سابقه تدریس در دانشگاھ‌ھای معتبرخارجی و داخلی، از جمله دانشگاه متروپولیتن لندن و دانشگاه ھنر تھران را در کارنامه خود دارد.
او پس از گذراندن دوره‌ھای عکاسی، از سال 1379 به طور حرفه‌ای به عکاسی پرداخت. ھمزمان با تحصیل در این زمینه و برگزاری نمایشگاھ‌ھای گروھی و انفرادی متعدد، دربسیاری از پروژه‌ھای صنعتی -تبلیغاتی، مستند و تصویرسازی دیجیتال در داخل و خارج از کشور فعالیت نموده و در تأسیس و مدیریت تعدادی از تشکل‌ها و انجمن‌ھای عکاسی از جمله انجمن عکاسی نگاه ھمکاری داشته است.
عکس‌ھای وی به فستیوال‌ھا و نمایشگاھ‌ھای متعدد داخلی و خارجی راه یافته و در بسیاری از آنھا صاحب عنوان شده و مورد تقدیر قرار گرفته است.
کجوری از سال 1386 به تالیف و تدریس عکاسی در حوزه‌ھایی چون عکاسی پیشرفته، عکاسی دیجیتال و فتوشاپ در موسسات و نھادھای گوناگونی مانند دانشگاه متروپولیتن لندن، دانشگاه ھنر، انجمن عکاسان نگاه، موسسه فرھنگی ھنر و اندیشه و بنیاد درسنامه پرداخت.
او ھمچنین به عنوان مدرس و محقق، در بیش از 50 سمینار، کارگاه تخصصی و پژوھش آکادمیک با عناوینی چون مھندسی اپتیک در عکاسی، تاریکخانه دیجیتال، مدیریت رنگ، پرزنتیشن در عکاسی و فاین آرت در عکاسی معاصر شرکت نموده و عھده‌دار داوری شماری از رویدادھا و رقابت‌ھای عکاسی بوده است. عکس‌ھا و مقالات وی در کتب و جراید گوناگون داخلی و خارجی از جمله نشنال جئوگرافیک (Off the Beaten Path) و Source Magazine منتشر شده است. 
وی ھم اکنون به عنوان عکاس، مولف و مدرس، مشغول به فعالیت است.


تاریخ ارسال: 1402/03/31
نظرات شما:

         

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به باشگاه پرنده نگری ایرانیان می باشد