باشگاه پرنده نگری ایرانیان
اعضا
خانه عضویت پرندگان ایران وبلاگ تماس با ما
باشگاه پرنده نگری ایرانیان
سبد خرید جستجو اعضا زبان

ریحانه نجفقلی

ریحانه نجفقلیمن، ریحانه نجفقلی، در آستانه 22 سالگی هستم. در رشته ی مهندسی محیط زیست تحصیل می کنم اما علاقه ی من به زمینه های تسهیلگری، آموزش، کوچینگ و منتورینگ، روانشناسی و مشاوره سوق پیدا کرده است.
تا امروز سعی کردم فرصت های شغلی که برایم پیش می آید را دریابم؛ دنبال علاقه هایم گشته ام و سر نخ هایی پیدا کرده ام‌‌ و در بعضی زمینه ها دوره دیده و هم اکنون نیز در حال یادگیری هستم. از ذوق بچه ها، جهان بینی شان و حرف زدنشان خوشم می آید و طرفدارشان هستم. یک هلدن کالفید* درون دارم و دوست دارم نگهبان مرز معصومیت بچه ها باشم. *(اشاره به کتاب ناطور دشت اثر جی. دی سلینجر) کمک و راهنمایی دیگران، ابراز وجود و خلاقیت نیز از اولویت های شغلی من است.

دوره ای که گذرانده ام:

+ تربیت مربی فبک موسسه تیزفکری

دوره ای که سپری می کنم:

+تسهیلگری کتاب خوانی کودک موسسه ازتا

تجربه های کارآموزی: در دوران دبیرستان، تابستان خود را در "مهد کودک خانه کودکان مسلمان" به عنوان کمک مربی سپری کردم. بعد از ورود به دانشگاه، مختصری در کتاب فروشی کودک و نوجوان "پاتوق کتابخور ها" کار کردم. مدتی در کتابخانه ی "مدرسه سرمد" مشغول بودم. در پروژه ی نمایشگاه کتاب 1403 به عنوان پروموتور (راهنما و تسهیل کننده ی فروش) با "نشر پرتقال" همکاری کردم. هم اکنون در حال همکاری با "موسسه ی پرنده شناسی و پرنده نگری ایرانیان" هستم و بیشتر در بخش کودک فعالیت می کنم؛ و اینجا تلاش می کنم دانش آکادمیک خود را در مسیر علاقه‌ام به کار بگیرم.


تاریخ ارسال: 1403/05/15
نظرات شما:

         

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به باشگاه پرنده نگری ایرانیان می باشد